SCANDAL MONSTRU LA SUPERMARKET

Scandal monstru la un supermarket aflat la ieșire din Buzău spre Ploiești. Cearta a început în momentul în care un buzoian, de 44 de ani, i-a acuzat pe reprezentanții magazinului că a fost păcălit la casa de marcat. Scandalul a degenerat, iar unul dintre angajații magazinului a apăsat butonul de panică pentru a chema echipa de intervenție a firmei de pază.

La ieșirea din supermarket, clientul care tocmai avusese discuția aprinsă cu angajatul magazinului a fost abordat într-o manieră agresivă de către echipa de intervenție a firmei de pază.

Un alt client al magazinului, care a filmat întreaga scenă, a sărit în ajutorul celui agresat. El a sunat la 112, iar polițistul sosit la fața locului, culmea, i-a pus cătușele bărbatului care a filmat scena. Oamenii legii au explicat că martorul devenise recalcitrant și refuza cooperarea.

Martorul care a filmat și postat imaginile cu intervenția agresivă a agenților de pază a fost sancționat de polițiști pentru „încălcarea unor norme de conviețuire socială”. Acesta spune că a fost tratat ca „ultimul infractor” de către polițiști.

În paralel, polițiștii au început o anchetă care vizează supermarketul, pornită de la sesizarea clientului, dar și la firma de pază atrasă în scandal.

Totodată, este supusă unei analize, la nivelul Poliției Municipiului Buzău, și intervenția echipajului mixt ajuns la fața locului, respectiv un polițist de la Ordine Publică și un jandarm. În caz că nu au intervenit cum cer procedurile, cei doi oameni ai legii riscă sancțiuni disciplinare!

Firma de pază a transmis presei că cei doi agenți au acționat conform fișei postului, întrucât clientul refuza să părăsească incinta magazinului. La rândul ei, conducerea rețelei de supermarketuri a transmis că regretă situația creată la magazinul din Buzău, în care au fost implicați agenții de pază, angajați ai unei firme externe care asigură intervențiile rapide, și că vor verifica atent situația semnalată.

Related posts