Conducerea Consiliului Județean Buzău vrea să aducă un nou suflu… tânăr, în rândul angajaților din cadrul instituției. Mai întâi, în baza unei noi organigrame, ce a intrat în vigoare de la începutul lunii iunie, s-a înființat Direcția de Achiziții Publice, Contracte și Logistică. Aceasta va avea două posturi de conducere și 20 de execuție. Șeful Direcției va fi angajat în urma unui concurs.
Mai nou, în noua structură a fost prevăzut și un compartiment de comunicare, menit să îmbunătățească relația instituției cu publicul. Aici, conducerea Consiliului Județean Buzău a decis transformarea unor posturi de consilieri superiori în funcții de debutanți, tocmai pentru a atrage tineri în administrație. Acordarea de posturi în cadrul compartimentului comunicare ar urma să se facă prin redistribuirea resurselor umane de la alte direcții.
Numărul total de posturi în Consiliul Județean Buzău rămâne 253, însă se ajustează structura internă. Spre exemplu, se va desființa compartimentul relații internaționale, unele posturi din structuri vechi vor fi trecute către altele nou-înființate, unele servicii și compartimente vor fi redenumite.