Ca urmare a multor solicitări venite din partea posesorilor de autoturisme care doresc locuri de parcare în zonele rezidențiale din municipiul Buzău, astăzi 13.02.2024, am lansat în dezbatere publică, o serie de modificări ale actualului Regulament de atribuire a locurilor de parcare.
Drept urmare, Primăria Municipiului Buzau anunță suspendarea procedurii pentru persoanele fizice care au solicitat sau vor solicita locuri de parcare de reședință care vizează locurile cu numerele de la 1 la 938 de pe Al. Arinului și str. Viitorului.
Astfel, începând din data de 13.02.2024 și până la data de 23.02.2024 se vor afla în dezbatere publică aceste propuneri, cetățenii pot depune amendamente, urmând ca în data de 29.02.2024 să fie supuse aprobării în Consiliul Local Municipal Buzău.
Persoanele fizice care au solicitat locuri de parcare în procedura mai sus menționată trebuie să știe că:
- Se suspendă graficul de desfășurare al procedurii de atribuire/licitație din perioada 22.02.2024 – 06.03.2024;
- Se va relua procedura de depunere solicitări noi sau de modificare a documentelor din dosarele deja depuse începând cu data de 04.03.2024 și până la data de 08.03.2024;
- Documentele depuse vor trebui sa fie conforme cu modificările care vor fi aduse Regulamentului și aprobate de Consiliul Local al Municipiului Buzău în data de 29.02.2024;
- Se va relua graficul de desfășurare al procedurii de atribuire/licitație începând cu data de 14.03.2024 – acesta va fi afișat pe site-ul Urbis-Serv și adus la cunoștință Asociațiilor de proprietari de către societate;
PRIMAR,
CONSTANTIN TOMA