URGENȚELE, TRIATE DUPĂ CODURI

Spitalul Județean Buzău a implementat, recent, o aplicație prin care fiecare bolnav ce ajunge la Unitatea de Primiri Urgențe să știe când îi va veni rândul la consultație. Totodată, familia acestuia va fi informată, prin mesaje trimise pe telefonul mobil, despre starea pacientului. Prin implementarea acestei aplicații, Spitalul Județean Buzău a devenit a doua unitate medicală cu paturi din țară, după Oradea, care folosește acest sistem de comunicare cu aparținătorii.

Fiecare persoană care ajunge la Unitatea de Primiri Urgențe va trece printr-un triaj și, în funcție de problema medicală, va fi încadrată la tipul de urgență – majoră sau minoră – și va primi  un cod de culoare.

O altă noutate este aceea că, la triaj, pacientul va da numărul de telefon al unui aparținător. Acesta va primi SMS cu informații actualizate despre starea bolnavului și procedurile medicale parcurse.

Pentru a îmbunătăți comunicarea dintre aparținătorii pacienților și personalul medical, Spitalul Județean va angaja la secția U.P.U. asistenți sociali. Aceștia din urmă vor ține legătura cu aparținătorii prezenți în secție, care vor fi informați cu privire la starea pacienților.

Related posts